donderdag, november 22, 2007

PSP


Ik heb de PSP herontdekt. Eerder dit jaar had ik een mooie witte PSP gekocht om spelletjes op te spelen. Niet zo lang, vervolgens lag ie te verstoffen of speelde Kaithy erop. Omdat ik thuis in mijn stoel even snel wilde internetten ben ik met mijn Palm Zire 72s en Bluetooth aan de gang geweest. Een internetverbinding maken via bluetooth en de laptop bleek een drama te zijn. Met als gevolg dat we nergens meer in huis een draadloze verbinding hadden. Ik heb alles hersteld en de Zire weggelegd. Toen bedacht ik me dat de PSP een browser en wifi aan boord heeft. Werkt goed. En ik kom erachter dat de PSP handig is voor veel meer dingen: muziek luisteren, filmpjes downloaden, e-books lezen. En er zijn leuke thema's, zoals een iPhone thema, te downloaden. En, oh ja, spelletjes, dat kan natuurlijk ook.

Geen opmerkingen: