donderdag, november 29, 2007

GBlogger rules !

Het zinde me niet. Ik kon met GBlogger wel een nieuw bericht plaatsen, maar geen bestaande berichten aanpassen. Lag dat nu aan mij ?

Zoeken met Google leverde weinig op. Ik heb niet het idee dat al veel mensen GBlogger gebruiken. Geen support forum of iets dergelijks. Uiteindelijk vond ik via andere software van Pocket Watch een e-mail adres voor technische support. Na wat heen en weer gemail kreeg ik het volgende bericht:

Coen,
I modified both the server code and the client code to adress this problem and I believe I have resolved. I've attached a zip file containing both a Pocket PC and a Smartphone version of the GBlogger CAB files.
Let me now if it works for you.

Charles W. Teel
President
Pocket Watch LLC

Ik heb het programma geinstalleerd en het werkt nu als een zonnetje! Prima service, zeker als je bedenkt dat het programma gratis is. Nu nog kijken hoe ik er mobiel foto's bij kan plaatsen.

- Posted using Pocket Watch Software Mobile GBlogger.

Geen opmerkingen: