zondag, oktober 21, 2007

Online !


Tja, ik wist al niet meer dat ik deze blog had. Na veel gepruts met mobiel bloggen met mijn Palm 650 ben ik overgestapt op Wordpress, in plaats van Blogger. Voor de Treo was dit ook geen succes. Maar ik kon de Wordpress software wel als CMS installeren op mijn eigen domeinruimte, http://www.cx500.nl/. Dit is onze nieuwe gezinsblog. Maar ik wil ook wel eens wat neerzetten over mijn gepruts met Palm, Linux e.d. Of wat opvallende motorzaken. Soms misschien zonder dat iemand het verder interesseert. Gewoon voor mezelf, om te bewaren. Daar is deze voor bedoeld. Het eerste wat ik wil gaan doen is kijken of ik mobiel kan bloggen met de Treo 750v die ik nu heb. Voor windows mobile schijnt juist wel weer software te zijn die het met blogger doet.


Geen opmerkingen: