woensdag, juli 30, 2008

Hondacx500.nl is gehackt !!!!

Krijg ik net van Michael het bericht dat DE site niet bereikbaar is. Gebeld met onze provider. Wat blijkt, de website is van alle kanten gehackt! Ik hoop snel details te krijgen. In ieder geval is het niet veilig om de site op dit moment weer online te zetten. Er moet een nieuwe account gemaakt worden en er moet van alles overgezet worden. De URL is daarom nu even overgezet naar deze blog, zodat jullie in ieder geval weten wat er aan de hand is. Zodra ik meer weet, krijgen jullie dat te horen.

Coen
www.hondacx500.nl

3 opmerkingen:

Johan de Vries zei

Dit is niet leuk en balen,
op zijn zachtst gezegd.

Sterkte en wijsheid!

Johan

Anoniem zei

Tis weer vakantie.
Snotneuzen hebben weer niets te doen zekers!

Noodforum oprichten op http://www.phpbb.nl/ zou een optie kunnen zijn?

Hendrix zei

Tssss. daar loop je toch ff van leeg.

Wat RAT al zegt... de Deugnieten vervelen zich zeker met de vakantie, vraag met och wel af hoe hun sociale leven eruit ziet als je met dit weer achter de PC blijft plakken.

En.... niet elke server is zo goed beveiligd als de mijne :P (geen windows server dus dat is al gauw veilig natuurlijk).


Voor ieder die onderdelen nodig had van de CX650-E en dit heeft laten weten in mijn add. op het prikbord....

mail me ff naar "info apestaartje serdijn punt com" met je contact gegevens, dan laat ik ff weten wanneer de onderdelen klaar zijn voor ophalen.

onderwerp CX650-E (i.v.m. spamfilter)

Oh ja..

Ab Bokhorst heeft mij een mail gestuurd maar dar kan ik niet op replyen i.v.m. het spamfilter van MicroSchoft op live.nl, die accepteerd geen mail van een server op een dynamisch IP adres zoals die van mij.

dus Ab, als je nog een ander email adres hebt.... dan kan ik daar naar replyen.

Voor alle anderen geld dus hetzelfde, mail van Microschoft (hotmail msn en live) servers kan ik niet op replyen, met dank aan Bill Gates.