zondag, maart 16, 2008

Garmin


Ja, weer lekker wheelen en dealen op internet. Ik heb heel veel leuke dingen gehaald van Marktplaats en Ebay. Ook nu weer.

Ik was druk bezig mijn Palm Tx gereed te maken voor gebruik als navigatiesysteem op de motor. Ondertussen wel steeds Garmins bekijken, maar ik vond het gewoon te veel geld. Twee weken geleden kwam ik een Garmin streetpilot 2610 tegen op de Duitse Ebay. Prijs was niet al te hoog en ik heb meegeboden en gewonnen. Vorige week had ik een pakje thuis dat ik hoopvol open heb gemaakt. De Garmin ziet er goed uit en werkt goed. Er is een basiskaart Europa geinstalleerd met de belangrijkste wegen en detailkaarten van Duitsland, Oostenrijk en Italiƫ.

Inmiddels is het me gelukt om de kaarten van Nederland te installeren. Eerste uitprobeersels wijzen uit dat het allemaal super werkt.

Geen opmerkingen: